Pierwszy tydzień za nami!

Pierwszy tydzień poznawania Was, wspólnego tworzenia i rozmów z Wami minął bardzo szybko. Jestem zachwycona wielością osobowości, temperamentów i talentów. To wielkie szczęście pracować z kreatywnymi, wrażliwymi ludźmi i spędzać razem czas na rozwoju artystycznym.

W poniedziałek dwie grupy 5-7 latków zaczęły od mieszania barw, a potem pochłonęło nas malarstwo. Było tak intensywnie, że zdjęcia mam tylko z drugiej grupy, i to dzięki uprzejmości mam uczestników. To pierwsze, zapoznawcze spotkanie było bardzo rodzinne. Młodzi artyści przyszli z rodzicami, opiekunami i rodzeństwem. Następnym razem spotkamy się już w mniejszym gronie.

Wtorek to zajęcia dla dwóch grup 8 -10 latków. Świetni twórcy, którzy wiele już wiedzą o rysowaniu i malowaniu, mają swoje zainteresowania, jak również ogromną ciekawość i chęć nauki. Zaczęliśmy od rysunku, a potem zanurzyliśmy się w malarstwo. Ambitni uczestnicy stworzyli mnóstwo prac. Tu również chwyciłam za aparat dopiero przy spotkaniu z drugą grupą.

W środę w Kasynie Kultury spotkałam się z dorosłymi twórcami. Miałam przygotowane dwie propozycje martwej natury, ale też zachęcałam, aby rozejrzeć się w około i wybrać najciekawszy dla siebie motyw. Moim celem było znowu poznanie wszystkich i dowiedzenie się, jakie są twórcze tendencje, umiejętności i cele uczestników, żeby dopasować program jak najlepiej do potrzeb grupy. Myślę, że było nam miło i powstały świetne prace.

W czwartek spotkaliśmy się z powrotem w Pracowni na 11-go Listopada. Czwartki to zajęcia z młodzieżą. Niektórzy pracowali z wielką spontanicznością i energią, inni z rozwagą, w przemyślany sposób komponując swoje obrazy. Wszyscy byli skupieni, dociekliwi, zainteresowani postępem we własnej twórczości. Obejrzeliśmy reprodukcje obrazów twórców z różnych epok, na rozgrzewkę. Inspirowaliśmy się też wszystkim, co powstawało, omawiając prace uczestników. Jestem bardzo dobrej myśli co naszej dalszej wspólnej pracy.

Zdjęcia od końca- na razie po dwa z każdego dnia. Postaram się w przyszłości relacjonować to, co robimy, bardziej na bieżąco. Ten tydzień był bardzo intensywny, ale myślę, że udany i pełen pięknych spotkań. 









Comments

Popular Posts